  • Data: 2009-11-17 14:34:17
    Temat: Wypowiedzenie a zwolnienie.
    Od: Lotar <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Chciałem się dowiedzieć czy w przypadku nieobecności 5 dni
    pracy w miesiącu (kierownictwa niestety nie zastałem aby zgłosić
    wcześniej zaistniałą sytuacje) mogę się zwolnić bez żadnych
    konsekwencji. Jeśli złoże wypowiedzenie czy pracodawca może zaznaczyć
    w świadectwie pracy opuszczone dni? Czy musze odrobić swoją
    nieobecność i dopiero potem złożyć wypowiedzenie?
    I jeszcze jedno pytanie czy pracując na nocki nonstop 2miesiąc (24-8)
    przysługuje mi dodatkowa liczba godzin urlopu?