  • Data: 2008-10-03 10:18:28
    Temat: Wypadek na rowerze spowodowany atakiem psa - odszkodowanie.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jadąc rowerem zaatakował mnie przy posesji pies biegający luzem
    efektem czego miałem wypadek i połamałem sobie obojczyk. Za kilka dni
    czeka mnie operacja i następnie kilka miesięcy przebywania na
    chorobowym. O wypadku powiadomiłem Policję - przyjechali na miejsce i
    ukarali właściciela psa mandatem.
    Właściciel ma ubezpieczoną posesję. Czy z tego ubezpieczenia mogę się
    ubiegać o odszkodowanie (i czy to w ogóle będą spore pieniądze czy
    raczej grosze - bo ogólnie jak narazie to koszt leczenia to tylko
    dojazdy)? Jeżeli tak to co trzeba zrobić bo prawdę mówiąc nie bardzo
    mam pojęcie jak dalej działać.