  • 11. Data: 2008-07-17 18:23:26
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No to kto wg. ciebie ustala w Polsce wysokość zabezpieczenia majątkowego
    > w stosunku do zatrzymanego podejrzanego/oskarżonego?

    Zależy kiedy.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 12. Data: 2008-07-17 18:36:11
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 17 Jul 2008 19:04:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Chyba sobie kpisz.

    Ponieważ?

    > I oczywiście dobrowolne poddanie się karze.

    Dobrowolne poddanie się karze to zwykle sposób na szybkie i ciche
    otrzymanie _wyższej_ kary, niż w wyniku procesu.

    AK

  • 13. Data: 2008-07-17 18:37:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Dobrowolne poddanie się karze to zwykle sposób na szybkie i ciche
    > otrzymanie _wyższej_ kary, niż w wyniku procesu.

    Akurat.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 14. Data: 2008-07-17 18:44:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Ponieważ?

    Ponieważ sprawca wypadku nie staje się nagle niewinny, tylko dlatego, że
    jego ofiara zrobiła coś czego nie powinna albo była gdzieś gdzie nie
    powinna.

    > Dobrowolne poddanie się karze to zwykle sposób na szybkie i ciche
    > otrzymanie _wyższej_ kary, niż w wyniku procesu.

    Na "dzień dobry" rosną koszta. No i sędzia nie będzie zadowolony, że
    przestępca mu dokłada roboty, skoro miał możliwość grzecznie się poddać
    karze.

  • 15. Data: 2008-07-17 18:48:43
    Od: "nur.asa" <x...@x...pl>

    > Ponieważ sprawca wypadku nie staje się nagle niewinny, tylko dlatego, że

    Rysiu,
    Tu nie ma ofiary. Jest współsprawca, który poniósł szkody z podwodu błedu
    swojego i drugiego krowcy

  • 16. Data: 2008-07-17 18:54:36
    Temat: [OT] Re: Wypadek
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Znajomy mieszkajac na stale zagranica mial przed paru miesiacami wypadek w
    > Polsce.Gdy wyjezdzal z parkingu na godna droge zajechal droge
    > motocykliscie..Twierdzi jednak ze ten jechal szybciej niz prawidlowa 5o
    > /km jakie obowiazywalo.Gdyby jechal np. 80 czy 90 lub szybciej czy
    > decyduje
    [...]

    Jechalem dzis motorem. Ograniczenie do 60km/h, ale ruch spory i jechalem
    okolo 50 moze 55km/h. Nagle jakis gosc wyjechal mi z podporzadkowanej. Udalo
    mi sie wymanewrowac. Pozniej zastanawialem sie co by bylo jakbym wypalil w
    goscia. Pewien jestem, ze zaczalby od tego iz za szybko jechalem. Potem ze
    bez swiatel, pozniej, ze kask mialem zalozony tylem do przodu itd.
    Wiem, nic nie wnosze do tematu, ale jakos tak mnie naszlo.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2008-07-17 18:55:08
    Od: "inal" <n...@c...pl>

    "Marcin" <m...@i...pl> wrote in message
    e.net...
    > Znajomy mieszkajac na stale zagranica mial przed paru miesiacami wypadek w
    > Polsce.

    Brakuje paru informacji. Czy na miejsce przyjechała policja? Jeśli tak to
    zapewne ze względu na obrazenia motocyklisty nie dała mandatu tyko
    skierowała sprawę do sądu. Tak? Czy znajomy miał polise OC? Czy
    ubezpieczyciel powiadomił znajomego o wpłynięciu roszczeń?

  • 18. Data: 2008-07-17 18:58:09
    Od: "inal" <n...@c...pl>

    > przestępca

    przestępca?

  • 19. Data: 2008-07-17 19:00:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "inal" <n...@c...pl> wrote
    > przestępca?

    Spowodowanie wypadku z ofiarą (uszczerbek na zdrowiu powyżej 7dni) to
    przestępstwo.

  • 20. Data: 2008-07-17 19:42:37
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Easy <e...@m...org> napisal:
    > Zdziwilabys sie jak niewielki odsetek motocykli jest na bakier z prawem.

    Ehm, pozwole sobie byc odrebnego zdania. Implikacja
    motocyklista na przecinaku -> wariat na jezdni
    ma zastraszajaco wysokie prawdopodobienstwo czestosciowe.
    Zaznaczam: na przecinaku. W przypadku doczepienia
    do plecow motocyklisty dziewczyny, prawdopodobienstwo
    przechodzi w pewnosc.

    > Kilku moich kumpli juz lezy pod ziemia przez takich co nie widzieli.

    To jest twoja opinia na temat przyczyn ich zgonu. Jezeli dolaczysz
    do tego opis 'co nie widzieli wariata mknacego znaczaca czescia
    dzwiekowej' to moge sie zgodzic.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek