  • Data: 2005-12-01 20:24:54
    Temat: Wynajmowanie mieszkania i problemy z parkowaniem samochodu.
    Od: "Mateusz" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Wraz z rodziną wynajmujemy mieszkanie w budynku, który wraz z przyległą
    działką jest własnością Urzędu Miasta. Oprócz nas budynek zamieszkuje
    jeszcze jedna rodzina, która wynajmuje swoje mieszkanie na takich samych
    zasadach jak my. W związku z tym, że sąsiedzi skutecznie utrudniają mi
    parkowanie samochodu (ta część działki na której samochód można parkować
    znajduje się bliżej ich mieszkania więc uważają, że tylko oni i osoby
    przyjeżdżające do nich mogą z niej korzystać!) zwróciłem się do Urzędu
    Miasta z prośbą o wyznaczenie mi stałego miejsca do parkowania. Otrzymałem
    odpowiedź, z której wynika, że umowa na najem mieszkania nie gwarantuje mi
    miejsca parkingowego i to czy samochód będę miał gdzie parkować zależy
    wyłącznie od moich dobrych kontaktów z sąsiadami ! Liczyłem na prawne
    uregulowanie sprawy a tymczasem Urząd usankcjonował samowolę sąsiadów. Czy
    naprawdę nie ma sposobu na to by jako stały mieszkaniec zagwarantować sobie
    miejsce do parkowania i nie być skazanym na kaprysy sąsiadów ? Gdzie szukać
    uregulowań prawnych dotyczących takiej kwestii ? Proszę o wszelką pomoc i
    sugestie w tej sprawie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Mateusz.