  • Data: 2007-12-19 07:41:53
    Temat: Wynajecie mieszkania - kto poznosi koszty napraw
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam drobny problem z wynajmowanym mieszkaniem i tak juz oglupialem ze
    musze sie Was poradzic.

    Prosta sprawa: wynajmuje mieszkanie w ktorym zapsul sie zamek od drzwi
    wejsciowych. Wlasciciel po trzech nieudanych probach ich naprawy
    stwierdzil ze nie moze ich naprawic i jedyne co moze to wymienic drzwi
    albo wezwac inna firme za ktora ja zaplace.

    W umowie wynajmu zapisane mam ze: drobne naprawy realizuje we lasnym
    zakresie (koszty i materialy), wiekszych natomiast nie podejmuje sam
    ale po uzgodnieniu z wlascicielem i koszty pokrywa wlasciciel albo
    wspolnie.

    Jak to wyglada w rzeczywistosci? Za drzwi nie usmiecha mi sie placic
    bo zepsuly sie one nie z mojej winy... A naprawione musza zostac bo
    obecnie chodze z kluczem do zamka i kluczem francuskim by je
    zamykac ;-//

    Z gory wielkie dzieki za wszelkie wskazowki!

    Michal