  • Data: 2007-12-19 09:53:31
    Temat: Re: Wynajecie mieszkania - kto poznosi koszty napraw
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 10:27, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    [...]
    > Więc jeżeli brać tylko umowę pod uwagę, to właśnie próbowaliście uzgodnić z
    > właścicielem i nie doszliście do porozumienia, czyli idzie to z twojej
    > kieszeni.

    Hmm... Nie wiem czy dobrze rozumiem: ja prosze wlasciciela o naprawe
    drzwi; wlasciciel zaproponowal naprawe na moj koszt - jezeli sie nie
    zgodze to oznacza ze nie doszlismy do porozumienia i wtedy idzie z
    mojej kieszeni, jesli sie zgodze to doszlismy do porozumienia i i tak
    idzie to z mojej kieszeni. Tak to jest?? ;-/

    > Z drugiej strony, w KC stoi że odpowiadasz za drobne naprawy. Niech się
    > wypowiedzą mądrzejsi w tej kwestii, co ma w tym przypadku pierwszeństwo -
    > postanowienia umowy czy kodeks?

    No tu najpierw nalezaloby pewnie zadac sobie pytanie czy taka naprawa
    to drobna naprawa czy juz nie ;-)

    Michal