  • Data: 2007-12-19 12:21:35
    Temat: Re: Wynajecie mieszkania - kto poznosi koszty napraw
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com wrote:

    > On 19 Gru, 10:27, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    > [...]
    >
    > Hmm... Nie wiem czy dobrze rozumiem: ja prosze wlasciciela o naprawe
    > drzwi; wlasciciel zaproponowal naprawe na moj koszt - jezeli sie nie
    > zgodze to oznacza ze nie doszlismy do porozumienia i wtedy idzie z
    > mojej kieszeni, jesli sie zgodze to doszlismy do porozumienia i i tak
    > idzie to z mojej kieszeni. Tak to jest?? ;-/

    Tak to by wyglądało wg. mnie w praktyce.

    > No tu najpierw nalezaloby pewnie zadac sobie pytanie czy taka naprawa
    > to drobna naprawa czy juz nie ;-)

    Jeżeli pierwszeństwo ma umowa nad kodeksem - to wtedy nie ma się co
    zastanawiać, bo czy drobna czy nie drobna, masz już "uzgodnione" z
    właścicielem że to twój problem.

    Znowu jeżeli zapisy KC mają tutaj pierwszeństwo, to wtedy owszem, jest
    istotne czy naprawa jest drobna czy nie.

    p. m.