  • Data: 2005-07-14 08:54:43
    Temat: Wynagrodzenie za urlop
    Od: Janusz<e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś może mi pomóc wyliczyć wynagrodzenie za urlop? Pracuję w takim
    zakładzie prywatnym, że n te wakacje nie mam żadnego zmiennika i muszę wziąść
    wynagrodzenie za urlop zamiast dni wolnych. Problem jest taki że mam umowę na
    1/2 etatu, moje wynagrodzenie miesięczne na umowie to 330 złotych netto. (Tak
    naprawdę dostaję 3 razy więcej).Mam ponad 6 lat stażu. Szefostwo wyliczyło mi
    trochę ponad 200 złotych za 20 dni urlopu.Czy to możliwe, że tak mało? Proszę o
    opinie. Dzięki!

    -> http://usenet.pomocprawna.info