eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?Wymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?
  • Data: 2007-03-12 19:05:06
    Temat: Wymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?
    Od: "GwynApNudd" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się. Klnąłem na ten program ile wlezie, bo po zakupie okazało się, że
    wymaga on do działania umieszczonej cały czas w napędzie oryginalnej płyty
    CD. Kopii niestety też nie dało się zrobić gdyż płyta była zabezpieczona.

    Teraz tą płytę szlag trafił. Będę chciał ją wymienić na nową. Czy producent
    albo sprzedawca ma obowiązek to uczynić? Wszak uniemożliwił mi utworzenie
    kopii bezpieczeństwa, a nawet nie umieścił stosownego ostrzeżenia na
    pudełku. Jaka jest wasza opinia w tym temacie? Jutro będę dzwonił i w razie
    problemów chciałbym mieć jakieś argumenty.

    Gwyn