eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?Re: Wymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?
  • Data: 2007-03-12 20:03:14
    Temat: Re: Wymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?
    Od: "GwynApNudd" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.205fca9914fd3ff989764@news.task.gda.pl...

    > Przewiduję, że sprzedawca powie, że porysowałes płytę, tj. uszkodziłes
    > własnorecznie/nie traktowałes jej powaznie :)
    Taka jest prawda, płyta mi się połamała w teczce :) I może bym nie miał
    szczególnych pretensji gdybym nabył program po cenie nośnika, albo gdybym
    mógł utworzyć kopię zapasową. Tak niestety nie było, mam wręcz wrażenie że
    producent ograniczył moje prawo do dysponowania nabyta kopią programu.

    A jakaś gwarancja tego nie obejmuje? Bo teraz co - z powodu uszkodzenia
    jedynego nośnika program wart kilkaset złotych ma wylądować w koszu? Jakoś
    się na to nie godzę.

    Gwyn