  • 11. Data: 2009-07-08 10:31:28
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: to <t...@a...xyz>

    spp wrote:

    > A co to ma za znaczenie w tym przypadku?
    >
    > Dziewictwo straciła kabina czy co?

    W tym żadne, ale wyobrażasz sobie, żeby przepis istniał tylko dla kabin
    prysznicowych?

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2009-07-08 10:50:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > W tym żadne, ale wyobrażasz sobie, żeby przepis istniał tylko dla kabin
    > prysznicowych?

    Oczywiście, że nie.

    Nie widzę jednak nic złego w tym, że sklep dobrowolnie przyjmuje zwroty
    towaru który nie spełnia oczekiwań klienta. Nic złego w tym nie widzę,
    że taki towar, nienaruszony, wraca potem do obrotu.

    Inna sprawa to częste praktyki w supermarketach 'recyklingu'
    polegającego na pakowaniu na nowo towarów zwróconych przez klienta. Pół
    biedy, jeżeli nie były wcześniej używane ale kiedy w jednym z nich w
    nabytej obudowie do dysku znalazłem pełną korespondencję między sklepem
    a serwisem dotyczącym naprawy tejże obudowy ... :)

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-07-08 12:16:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 8 Lip, 07:22, news-gazeta <n...@g...pl> wrote:
    > Tak jak koledzy napisali - nie musza, ale mogą. Warto z nimi porozmawiac
    > i uswiadomic co nie co...

    Słuszna postawa :]

    Sprawa się niejako rozwiązała bo faktura się odnalazła
    i sprawę załatwiono. Ale dobrze że dyskusja się odbyła,
    zawsze to jakaś nauka na przyszłość.

    Dla doprecyzowania - sklep NOMI w wielkopolsce,
    choć nie jest to pewnie istotne dla sprawy.

    Dzięki wszystkim za porady :>

    Pzdr.
    L.

  • 14. Data: 2009-07-08 12:18:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    Lisciasty pisze:

    > Sprawa się niejako rozwiązała bo faktura się odnalazła
    > i sprawę załatwiono.

    Czyli jak widać problem leżał wyraźnie po stronie księgowej niż
    'merytorycznej'. :)
    A o tym chyba nikt nie pisał. :)

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-07-08 12:54:04
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 14:18:57 +0200, spp napisał(a):

    > Czyli jak widać problem leżał wyraźnie po stronie księgowej niż
    > 'merytorycznej'. :)
    > A o tym chyba nikt nie pisał. :)

    Pisał Liwiusz.
    Jeżeli "przyczyną" było brak "faktury" i NOMI nie uznawało duplikatu to
    .... jakaś pop...na osoba obsługiwała naszego pytającego.

  • 16. Data: 2009-07-08 12:55:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    Herald pisze:

    > Pisał Liwiusz.
    > Jeżeli "przyczyną" było brak "faktury" i NOMI nie uznawało duplikatu to
    > .... jakaś pop...na osoba obsługiwała naszego pytającego.

    :( Przeoczyłem. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-07-08 12:57:07
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał

    > Sprawa się niejako rozwiązała bo faktura się odnalazła
    > i sprawę załatwiono.

    No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego
    czy klient ma fakturę czy duplikat faktury. Przecież oba te dokumenty mają
    tę samą wartość księgową.

  • 18. Data: 2009-07-08 13:50:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Lip, 23:17, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie
    > wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go
    > już sobie wcześniej "wymienił".

    nie musi, ale moze... wiec i tak nie wiesz :)

    WS

  • 19. Data: 2009-07-10 00:38:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego
    > czy klient ma fakturę czy duplikat faktury. Przecież oba te dokumenty
    > mają tę samą wartość księgową.

    A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;)

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2009-07-10 00:43:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    spp wrote:

    > Nie widzę jednak nic złego w tym, że sklep dobrowolnie przyjmuje zwroty
    > towaru który nie spełnia oczekiwań klienta. Nic złego w tym nie widzę,
    > że taki towar, nienaruszony, wraca potem do obrotu.

    Ja także. Właśnie o to chodzi, jeśli nie ma przymusu, to z jednej strony
    klienci uważniej dokonują zakupów bo nie mają gwarancji, że będą mogli
    towar wymienić, a z drugiej strony sklep przyjmie tylko towar
    rzeczywiście nienaruszony czyli taki, który chciałbym kupić jako "nowy".
    Jeśli przymus się pojawi, to pojawi się niestety także cwaniactwo ze
    strony niektórych klientów, za które oczywiście zapłaci nie sklep, tylko
    grupa klientów uczciwych.

    --
    cokolwiek