-
21. Data: 2009-07-10 00:45:57
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: to <t...@a...xyz>
Baloo wrote:
> No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego
> czy klient ma fakturę czy duplikat faktury. Przecież oba te dokumenty
> mają tę samą wartość księgową.
A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturą z powrotem? ;)
--
cokolwiek
-
22. Data: 2009-07-10 04:00:19
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: spp <s...@o...pl>
to pisze:
>> No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego
>> czy klient ma fakturę czy duplikat faktury. Przecież oba te dokumenty
>> mają tę samą wartość księgową.
>
> A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;)
Raczej myśleli, że bez oryginału faktury VAT nie uda się prawidłowo
udokumentować rozliczenia VAT 'bo, Panie, duplikat to nie to samo'. :)
--
spp
-
23. Data: 2009-07-10 04:02:21
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: spp <s...@o...pl>
to pisze:
> Jeśli przymus się pojawi, to pojawi się niestety także cwaniactwo ze
> strony niektórych klientów, za które oczywiście zapłaci nie sklep, tylko
> grupa klientów uczciwych.
A tego to nie postulowałem. :)
Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy
tez jest sprawiedliwy. ;)
--
spp
-
24. Data: 2009-07-10 08:34:40
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: "Baloo" <b...@o...eu>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał
> A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;)
Ale i tak nie mogą. Jeśli już - musieliby wystawić korektę.
-
25. Data: 2009-07-10 12:36:02
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: spp <s...@o...pl>
to pisze:
>> Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy
>> tez jest sprawiedliwy. ;)
>
> Jeśli mówisz o sprzedaży poza siedzibą to moim zdaniem jest to bardzo zły
> przepis.
>
Dokładnie o nim. :)
--
spp
-
26. Data: 2009-07-10 12:43:04
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: to <t...@a...xyz>
Baloo wrote:
>> A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;)
>
> Ale i tak nie mogą. Jeśli już - musieliby wystawić korektę.
Mogą, nie mogą, wiadomo jakie są realia. Jeśli minęło kilka dni to
łatwiej wywalić fakturę z systemu i wystawić nową niż bawić się w
korekty. Ale czy taki był powód -- nie wiem.
--
cokolwiek
-
27. Data: 2009-07-10 12:45:01
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: to <t...@a...xyz>
spp wrote:
> Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy
> tez jest sprawiedliwy. ;)
Jeśli mówisz o sprzedaży poza siedzibą to moim zdaniem jest to bardzo zły
przepis.
--
cokolwiek
-
28. Data: 2009-07-10 20:44:43
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
spp pisze:
> to pisze:
>
>>> Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy
>>> tez jest sprawiedliwy. ;)
>>
>> Jeśli mówisz o sprzedaży poza siedzibą to moim zdaniem jest to bardzo
>> zły przepis.
> Dokładnie o nim. :)
>
IMHO jest to dobry przepis z uwagi na stada różnego rodzaju
zdalnych/obwoźnych naciągaczy od np. "ekskluzywnych" odkurzaczy czy
jakichś podejrzanych prenumerat.
Gdyby tego typu działalność ukrócono - wtedy bym się zgodził z waszą opinią.