  • 21. Data: 2009-07-10 00:45:57
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego
    > czy klient ma fakturę czy duplikat faktury. Przecież oba te dokumenty
    > mają tę samą wartość księgową.

    A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturą z powrotem? ;)

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2009-07-10 04:00:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;)

    Raczej myśleli, że bez oryginału faktury VAT nie uda się prawidłowo
    udokumentować rozliczenia VAT 'bo, Panie, duplikat to nie to samo'. :)

    --
    spp

  • 23. Data: 2009-07-10 04:02:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > Jeśli przymus się pojawi, to pojawi się niestety także cwaniactwo ze
    > strony niektórych klientów, za które oczywiście zapłaci nie sklep, tylko
    > grupa klientów uczciwych.

    A tego to nie postulowałem. :)

    Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy
    tez jest sprawiedliwy. ;)

    --
    spp

  • 24. Data: 2009-07-10 08:34:40
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;)

    Ale i tak nie mogą. Jeśli już - musieliby wystawić korektę.

  • 25. Data: 2009-07-10 12:36:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > Jeśli mówisz o sprzedaży poza siedzibą to moim zdaniem jest to bardzo zły
    > przepis.

    Dokładnie o nim. :)

    --
    spp

  • 26. Data: 2009-07-10 12:43:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Ale i tak nie mogą. Jeśli już - musieliby wystawić korektę.

    Mogą, nie mogą, wiadomo jakie są realia. Jeśli minęło kilka dni to
    łatwiej wywalić fakturę z systemu i wystawić nową niż bawić się w
    korekty. Ale czy taki był powód -- nie wiem.

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2009-07-10 12:45:01
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 28. Data: 2009-07-10 20:44:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Dokładnie o nim. :)

    IMHO jest to dobry przepis z uwagi na stada różnego rodzaju
    zdalnych/obwoźnych naciągaczy od np. "ekskluzywnych" odkurzaczy czy
    jakichś podejrzanych prenumerat.

    Gdyby tego typu działalność ukrócono - wtedy bym się zgodził z waszą opinią.