  • Data: 2007-12-05 19:47:54
    Temat: Wymiana dowodu: Jak finansowane są zdjęcia ?
    Od: "Paweł Ancerowicz" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry

    Ponieważ obowiązuje ustawa, że trzeba wymienić dowody osobiste,
    pod groźbą kary po przekroczeniu terminu, mam pytanie dotyczące
    sposobu wymiany. W jaki sposób finansowane są koszty wykonania
    zdjęć i koszt wymiany 30 złotych. Kiedy osoba składająca wniosek
    nie posiada żadnych dochodów. Jestem od 8 lat trwale bezrobotny.
    Koszt samego przejazdu do miejsca wykonania zdjęcia wyniósłby
    20 złotych. Skąd wziąć takie pieniądze. Ponieważ nie posiadam
    również sezonowego ubrania zimowego, kurtki, aby zrobić zdjęcie
    czy dotrzeć do urzędu bez utraty zdrowia. (Z internetu korzystam
    grzecznościowo.) W jaki sposób wygląda wymiana dowodu w takim
    przypadku? Gdzie mam się najpierw, do opieki społecznej, czy mam
    wysłać zapytanie do urzędu o zapomogę finansową. Jak z punktu
    widzenia ustawa przewiduje wymianę dowodów dla osób bezrobotnych
    i rozwiązuje taki przypadek.

    Paweł Ancerowicz