  • Data: 2007-12-07 01:12:42
    Temat: Re: Wymiana dowodu: Jak finansowane są zdjęcia ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości
    news:fj9djl$ekk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Czytaj uważnie to będziesz więcej rozumiał . Pierwsze słowa BTW tłumaczy
    > się zwykle "przy okazji". Nie odniosłem się do braku kilkudziesięciu
    > złotych tylko do chwalenia się brakiem pracy , które jest po prostu
    > wkurzające przy braku rąk do pracy w Polsce.

    Wiec do dziela, wez dodatkowe dwa etaty....

    > Co do właśicwego tematu to jest on po prostu sztuczny i nudny. Wiele
    > rzeczy jest obowiązkowe i dużo bardziej kosztowne np. nauka dzieci w
    > szkole, czy konieczność opieki nad członkami rodziny . Nie ma więc co się
    > dziwić ,że istnieje jakiś obowiązek.

    Zrozum. Posiadanie DO jest obowiazkowe, za brak groza sankcjie
    karno-skarbowe czy jak je zwal.
    Panstwo skoro chce wymuc na obywatelu noszenie obowiazkowego dokumentu,
    powninno mu je dac za darmo!
    Popatrz wybory sa obowiazkowe - zastanow sie, ile osob poszlo by do wybrow
    jak by trzeba bylo zaplacic 30zl? za mozliwosc oddania glosu? (oczywiscie
    plus 30 za dowod:))