  • Data: 2007-12-05 23:52:34
    Temat: Re: Wymiana dowodu: Jak finansowane są zdjęcia ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości
    news:fj72a5$i7v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Paweł Ancerowicz" < > napisał w wiadomości

    > BTW Może po prostu zdecydujesz się podjąć pracę? Nie wierzę w bezrobocie w
    > Polsce. Jeśli potrafisz sklecić post nie robiąc przy tym rażących błędów,
    > znaczy to ,że gdybyś chciał, znalazłbyś pracę.

    Facet poruszyl perfect temat, a ty nawet nie zajarzyles o co chodzi...
    Wiec wyjasniem ci po krotce. Wymiana jest obowiazkoea jednak platna, czyli
    jedno z drugim sie tu kluci zwlaszcza, ze DO masz obowiazek miec! Tak
    nakazuje panstwo. On poruszyl temat co w przypadku gdy ktos faktycznie nie
    posiada srodkow na ta OBOWIAZKOWA wymiane? Policzyl bardzo ladnie: dojazd
    jakies 20zl, DO 30, zdjecia ok 10 razem 60zl. Sam jestem ciekaw w jaki
    sposob pozniej sad podejdzie do tego tematu, ze osobnik bez dowodu bo bez
    pieniedzy na dowod... policja wystawi mandat on nie zaplaci bo nie ma, wiec
    wyladuje w pierdlu za brak DO z powodu braku pieniedzy na ten ze.... efekt:
    panstwo obowiazkowo wyslalo go do wiezienia!