  • 41. Data: 2006-11-04 17:27:32
    Temat: Re: Wymeldowanie bez zgody zameldowanego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Krzemiński wrote:

    > Stan faktyczny jest taki, że ona tam też nie mieszka.

    Nieistotne. Ale jest uprawniona do decydowania, kto tam może mieszkać
    lub nie. Osoba wdzierająca się tam i odmawiająca opuszczenia lokalu
    popełnia przestępstwo (art.193KK).

  • 42. Data: 2006-11-04 17:29:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grzegorz jurek wrote:
    > 1. Policja nie twierdzi, że zameldowanie daje prawo do lokalu, tylko prawo do
    > przebywania w lokalu, a to duża różnica.

    Symboliczna. Tak czy inaczej oba twierdzenia są bzdurą.

  • 43. Data: 2006-11-04 17:55:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Krzemiński wrote:
    > "książeczka opłat czynszowych z nazwiskiem najemcy" to dla Ciebie "akt
    > własności"?

    W przypadku mieszkań spółdzielczych i tak żadnego "aktu własności" mieć
    nie będziesz, bo mieszkanie jest własnością spółdzielni. A spółdzielnie
    wystawiają książeczki opłat na osoby dysponujące tytułem prawnym do lokalu.

    > Czyli ten tzw. "akt własności" dla Ciebie "w uproszczeniu" wskazuje na
    > najem?
    >
    > Przepraszam, ale przy takim poziomie absurdu ja wysiadam.

    To wysiadaj - skoro tobie trzeba wszystko przeliterować i wymienić punkt
    po punkcie.

  • 44. Data: 2006-11-06 07:17:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eigc0f$a2m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak rozumiem na tej podstawie każdy może się tam włamać i sobie
    > zamieszkać?

    a bys sie zdziwil. jesli sie wlamie i bedzie tam mieszkal nie niepokojony
    dluzej niz 3 miesiace to tez go nie wywalisz bez wyroku sadowego,
    przynajmniej cos takiego wyniklo z ktorejs z toczacych sie tu dyskusji

  • 45. Data: 2006-11-06 18:42:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a bys sie zdziwil. jesli sie wlamie i bedzie tam mieszkal nie niepokojony
    > dluzej niz 3 miesiace to tez go nie wywalisz bez wyroku sadowego, przynajmniej
    > cos takiego wyniklo z ktorejs z toczacych sie tu dyskusji

    Tak? A uszkodzenie mienia (drzwi) i naruszenie miru domowego, to niby się
    przedawni po tych trzech miesiącach?