  • 1. Data: 2006-11-03 07:32:07
    Temat: unieważnienie małżeństwa
    Od: " Tomek" <t...@N...gazeta.pl>

    czesc

    9 dni temu wstapilem w zwiazek malzenski przed kierownikiem USC (slub
    cywilny). Z pewnych przyczyn chciałbym unieważnic ten akt małżeństwa.
    Szukałem w googlach ale wszedzie jest mowa o uniewaznieniu po 14 dniach.
    Slyszalem ze w moim przypadku akt malzenstwa jeszcze sie nie uprawomocnil. Co
    mam zrobić
    żeby unieważnić takie małżeństwo? Czy pozostaje tylko droga sadowa czy mozna
    to załatwić w USC.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-11-03 09:54:09
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik " Tomek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co
    > mam zrobić
    > żeby unieważnić takie małżeństwo? Czy pozostaje tylko droga sadowa czy

    Nie mozna ot tak sobie zadac uniewaznienia. Zatem bez podania przyczyn
    ciezko radzic.

    Przeczytaj poczatek krio... moze znajdziesz cos dla siebie :)

    pozdrawiam
    Ł.

  • 3. Data: 2006-11-03 10:26:17
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > Co
    > mam zrobić
    > żeby unieważnić takie małżeństwo? Czy pozostaje tylko droga sadowa czy

    Nie tędy droga. To dość skomplikowane - poszukaj adwokata lub radcy.

    Marcin.