  • Data: 2006-10-10 12:34:12
    Temat: Wymeldowanie.
    Od: "Joanna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Wlasnie otrzymalam zawiadomienie o wszczeciu postepowania
    administracyjnego, ktore ma na celu wymeldowanie mnie z adresu, gdzie mam
    zameldowanie na pobyt staly od 03.12.1996r na wniosek mojej babki.
    Mieszkanie jest wlasnosciowe.
    Ojciec nie chce mnie zameldowac (chyba nie ma takiego obowiazku), gdzie
    faktycznie mieszkam od urodzenia. Mam zglosic sie do Urzedu Miasta celem
    wyjasnienia.
    I tu pojawia sie moje pytanie: co mam zrobic? Przeciez nie moge byc bez
    zameldowania stalego. Zeby bylo ciekawiej, 25/X/2006r. mam odebrac nowy dow.
    osob. z tymze zameldowaniem! Jak to wyglada od strony prawnej? Czy moga
    wymusic na moim ojcu zameldowanie mnie na stale w jego mieszkaniu bez jego
    zgody?

    Joanna