  • 1. Data: 2004-11-08 08:58:13
    Temat: Wymaganie OŚWIADCZEŃ O DOCHODACH od osób trzecich!!??
    Od: "qwert[pl]" <q...@t...mm.pl>

    Witam grupowiczów.
    Czy oragan administracji publicznej (tu zarząd sp. mieszkaniowej) może
    domagać się przedstawienia oświadczenia o dochodach przez osobę będącą
    stroną w sprawie, od osoby nie będącej stroną w sprawię?

    Tzn.
    Kobieta z którą mam dziecko mieszka razem z rodzicami. Żyjemy w związku
    wolnym, nigdy nie byłem zameldowany w jej obecnym miejscu zamieszkania.
    Złożyła podanie o dodatek mieszkaniowy czy coś takiego , który należy się
    ustawowo jwżeli spełni się warunki odnośnie dochodu na członka rodziny.
    W tym przypadku wszystko jest OK, tylko administracja domaga się ( pod
    groźbą nieprzyznania dodatku - ustną) abym to ja napisał oświadczenie ile
    przekazuję na dzieci, ponieważ nie płacę alimentów lub każe założyć kobiecie
    sprawę o alimenty.

    CZY ADMINISTRACJA MA DO TEGO PRAWO??

    Jeżeli nie, to poproszę o jakiś paragraf któr mógłbym użyć w piśmie
    odcinającym się od tego procederu.

    qwert[pl]

  • 2. Data: 2004-11-08 10:35:00
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    W czym problem? Wniosek na pewno został złożony na piśmie, więc i decyzja
    musi być na piśmie. Jeśli bedzie negatywna - bedziesz miał podaną podstawę
    prawna i pouczenie o trybie odwoławczym.

  • 3. Data: 2004-11-08 11:40:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 09:58:13 +0100, qwert[pl] naskrobał(a):

    > Witam grupowiczów.
    > Czy oragan administracji publicznej (tu zarząd sp. mieszkaniowej)

    z czego wywodzisz że zarząd jakiejkolwiek spółdzielni mieszkaniowej jest
    ogranem administracji publicznej? :> Czy skarb państwa lub samorząd jest
    jednoosobowym zarządem spółdzielni?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org