  • 1. Data: 2004-11-08 08:31:35
    Temat: Towar wydano - na paragonie
    Od: "Jacek" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Spotkałem się ostatnio z takim problemem. Właściwie to sprawy jeszcze nie ma
    ale zastanawia mnie pewna sytuacja:
    otóż kupując regał w pewnym sklepie meblowym (Conforama w Warszawie) miałem
    zapłacić za niego w kasie oraz później odebrać z magazynu. Rzecz w tym, że
    na paragonie z kasy jest stempel z napisem 'Towar odebrano". Z tymże
    paragonem muszę udać się dopiero do magazynu po odbiór regału. Zauważyłem,
    że taka sytuacja jest w każdym przypadku gdy kupuje się większy towar do
    odebrania z magazynu. Oczywiście zazwyczaj zakup można bez problemu odebrać
    ale... no właśnie, gdyby pewnego razu sklep się na mnie wypiął to nie mam
    żadnego dowodu, że mam do odebrania zamówiony zakup, a wręcz przeciwnie mam
    papierek z potwierdzeniem wydania...
    Skąd może wynikać takie postępowanie sklepu?

    --
    Jacek Krzymowski
    Instytut Łączności, Ośrodek Kształcenia i Promocji

  • 2. Data: 2004-11-08 10:29:21
    Temat: Re: Towar wydano - na paragonie
    Od: "Mikis" <r...@p...com>

    Użytkownik "Jacek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Jacek Krzymowski
    > Instytut Łączności, Ośrodek Kształcenia i Promocji

    __________________
    Sama pieczątka bez Twojego podpisu nic nie znaczy; nie ma podstaw do
    niewydania Tobie towaru; Myślę, że gdyby towar miał dostarczyć Tobie sklep w
    uzgodnionym terminie, takiej piaeczątki sklep raczej by nie przystawił. Może
    chodzi o zaznaczenie sposobu dostawy w chwili transakcji? Tak czy siak jeśli
    nie potwierdziełś faktu odbioru, nie ma dowodu na jego odbiór.
    Pzdr
    Mikis

  • 3. Data: 2004-11-08 10:42:39
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mikis pisze:

> [...]
    > mam

    > __________________
    > Sama pieczątka bez Twojego podpisu nic nie znaczy; nie ma podstaw do

    Zartujesz prawda ?

    Paragon siwadczy o tym, ze zaplacil, a pieczatka
    z podpisem czy bez podpisu nic nie znaczy...

    Problem w tym, ze zaplacono a towaru nie ma...
    czy jest JAKIS INNY dokument ma podstawie ktorego
    wydaje sie towar ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-11-09 07:18:16
    Od: "Jacek" <b...@p...onet.pl>

    > Problem w tym, ze zaplacono a towaru nie ma...
    > czy jest JAKIS INNY dokument ma podstawie ktorego
    > wydaje sie towar ?

    Dostałem jedynie paragon z rzeczonym stemplem oraz zamówienie, na którym nie
    ma słowa o warunkach odbioru. Wiem jedynie, że w magazynie po prostu
    podpisuje się kwit przy odbiorze.

    pozdrawiam,
    Jacek

  • 5. Data: 2004-11-09 07:35:16
    Od: "yggdrasil" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mikis <r...@p...com> napisał(a):

    > Sama pieczątka bez Twojego podpisu nic nie znaczy; nie ma podstaw do
    > niewydania Tobie towaru; Myślę, że gdyby towar miał dostarczyć Tobie sklep w
    > uzgodnionym terminie

    Bardzo przepraszam, że się czepię niemerytorycznie, ale ten język
    marketingowców po prostu powoduje już u mnie wysypkę.
    Naprawdę tak trudno napisać po polsku: nie ma podstaw do wydania _ci_ towaru;
    gdyby towar miał dostarczyć _ci_ sklep?