  • 1. Data: 2004-11-08 08:41:51
    Temat: RP7
    Od: "Dorcia" <d...@x...pl>

    Witam !

    Czy jest jakiś sposób aby zmusić byłego pracodawcę do wypełnienia takiego
    dokumentu. Niestety dwa listy polecone nie dały żadnego rezultatu, właśnie
    dostałam pismo z ZUS że kapitał jest naliczony i jeśli dostarczę brakujące
    dokumentu zostanie on podwyższony. Chodzi dokładnie o 5 lat pracy.

    pozdr,dorcia

  • 2. Data: 2004-11-08 09:01:17
    Temat: Re: RP7
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dorcia" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostałam pismo z ZUS że kapitał jest naliczony i jeśli dostarczę brakujące
    > dokumentu zostanie on podwyższony. Chodzi dokładnie o 5 lat pracy.

    A czy w czasie gdy u niego pracowalas zatrudnial ponad 20 osob, bo jesli nie
    to nie musi wystawic.
    Jesli masz mozliwosc, to moze odwiedz byla firme i pogadaj z kadrowa.
    Jak nie pomoze to do PIPu.

    m.

  • 3. Data: 2004-11-08 09:19:43
    Od: "Dorcia" <d...@x...pl>

    Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak nie pomoze to do PIPu.
    >
    > Musi ale tego nie robi. Zatrudniał ok 100 osób, teraz firmy jako takiej
    już podobno nie ma , a księgową mieli na "dochodne".Więc teraz za każdy
    wypełniony papier musiałaby komuś extra zapłacić i tu pewnie jest problem.
    Wstępnie ZUS mówił że jeśli będzie świadectwo pracy a nie będzie RP7 to
    składki za ten okres policzą od najniższego wynagrodzenia. Niestety w tak
    zwanym "międzyczasie" się to zmieniło.

    Czyli pozostaje PIP, dzięki
    pozdr,dorcia

  • 4. Data: 2004-11-08 09:41:31
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    > już podobno nie ma , a księgową mieli na "dochodne".

    Jesli firma nie istnieje to sprobuj sie dowiedziec czy w jakims archiwum
    przechowuja dane pracownicze. Wtedy archiwum (za oplata) wystawi Ci takie
    zaswiadczenie.

    m.