  • 1. Data: 2004-11-08 09:52:46
    Temat: Uspienie spolki z o.o.
    Od: "Ula" <u...@o...pl>

    Witam

    Prosze o podpowiedz co zrobic w sytuacji kiedy musze wyjechac i chce "uspic"
    spolke z o.o.? Konkretnie chodzi mi o to gdzie zlozyc dokumentacje na
    przechowanie, zeby ewentualnie uprawnione instytucje mialy do nich dostep (nie
    moge zlozyc u rodziny, spolka nie ma juz zadnego adresu dzialalnosci i nie ma
    srodkow na jej likwidacje). Jakie pisma i do kogo napisac z opisem calej
    sytuacji i jak to najlepiej ujac (US, Sad Rejestrowy - mam jeszcze RHB)?

    Nie chcialabym tak po prostu zniknac, zeby to tak nie wisialo nade mna, tylko
    zostawic cos w jakiejs postaci, ze chcialam cos z tym zrobic.

    Z gory dziekuje, Ula

  • 2. Data: 2004-11-09 09:49:12
    Temat: Re: Uspienie spolki z o.o.
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > Prosze o podpowiedz co zrobic w sytuacji kiedy musze wyjechac i chce
    "uspic"
    > spolke z o.o.?

    A sprzedać jej nie chcesz? Wiele osób będzie chętnych do kupna.

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-11-09 09:53:41
    Od: "Ula " <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Kulesza <w...@N...org> napisał(a):

    > A sprzedać jej nie chcesz? Wiele osób będzie chętnych do kupna.

    A jest ktos chetny? :) Niestety jest zadluzona a jedyna mozliwosc to przez
    notariusza, bo nie chce problemow.

    Ula

  • 4. Data: 2004-11-28 14:24:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Nov 2004 09:53:41 +0000 (UTC), "Ula "
    <u...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >A jest ktos chetny? :) Niestety jest zadluzona a jedyna mozliwosc to przez
    >notariusza, bo nie chce problemow.
    Jedyna mozliwosc to przez notariusza bo tak kaze ustawa :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-11-28 14:51:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ula rzecze:
    > A jest ktos chetny? :) Niestety jest zadluzona a jedyna mozliwosc to przez
    > notariusza, bo nie chce problemow.

    Ja byłbym chętny.
    Jest jakiś kontakt do Ciebie przez gg czy inny komunikator, zeby
    porozmawiać o szczegółach?

    pozdrawiam
    Arek

    --