  • Data: 2005-12-01 20:28:05
    Temat: Wykreślenie Zastawu.
    Od: "misiaa26" <m...@p...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    4 Dni temu kupiłem samochód i w jego dowodzie z tyłu jest pieczątka "Na
    pojeździe ustanowiony jest zastaw"
    Od byłego właściciela dostałem Zawiadomienie z banku że wygasło zobowiązanie
    wynikające z umowy o kredyt oraz drugi dokument dotyczący Wygaśnięcia
    wierzytelności zabezpieczonej zestawem rejestrowym.
    Czyli wszystko jest OK
    Czy wydział komunikacji mi to przyjmie i przerejestruje auto?
    Czy będę mógł i musiał zgłosić do sądu o wykreślenie zestawu?czy może takie
    coś zrobić tylko kredytobiorca?

    Jak to się odbywa?
    Proszę o pomoc grupowiczów
    Michał.K