  • 1. Data: 2005-05-29 09:58:09
    Temat: Współwłąsność łączna
    Od: "katar_dyskusje" <k...@g...pl>

    Mam pytanie chodzi o to jak można zadysponować współwłąsnością łączną między
    ojcem a synem po śmierci ojca. Czyli jednego z współwłaścicieli. Czy syn
    zostaje jedynym właścicielem czy ma zastosowanie prawo spadkowe? Przedmiotem
    wsp. jest samochod ciężarowy.Pozdrawiam i dzieki za odp.

  • 2. Data: 2005-05-29 11:10:23
    Temat: Re: Współwłąsność łączna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "katar_dyskusje" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d7c3md$1vj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    Przedmiotem
    > wsp. jest samochod ciężarowy.Pozdrawiam i dzieki za odp.

    Trzeba przeprowadzić postępowanie spadkowe. teraz część ojca stanowi
    współwłasność spadkobierców.