  • 1. Data: 2005-05-28 19:39:00
    Temat: Wzór pisma o zerwanie umowy z TPSA
    Od: "Ms_ki" <m...@d...pl>

    Witam

    Ma moze ktos wzór pisma o zerwanie umowy z TPSA.

    Szukałem na google ale jest pełno smieci a jak jest cos fajnego to płatne :)
    Dzięki :)

  • 2. Data: 2005-05-28 20:03:43
    Temat: Re: Wzór pisma o zerwanie umowy z TPSA
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Ma moze ktos wzór pisma o zerwanie umowy z TPSA.
    >
    > Szukałem na google ale jest pełno smieci a jak jest cos fajnego to płatne
    :)
    > Dzięki :)

    a po co Ci wzór? piszesz swoje dane, nr abonenta, dane Tp (chyba na ul.
    bażantów w Katowicach) i "niniejszym wypowiadam Państwu umowę o świadczenie
    usług telekom."
    i wystarczy.

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-05-28 20:31:28
    Od: "Adi" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Ms_ki" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ma moze ktos wzór pisma o zerwanie umowy z TPSA.

    Idziesz do najbliższego telepunktu i krzyczysz Pani za monitorem, że masz
    ich dość. Możesz spróbować przez blueline, ale raczej będą chcieć jakiś
    podpis.

    A.

  • 4. Data: 2005-05-28 20:50:46
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Adi" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Idziesz do najbliższego telepunktu i krzyczysz Pani za monitorem, że masz
    > ich dość. Możesz spróbować przez blueline, ale raczej będą chcieć jakiś
    > podpis.

    Tez bym chcial moc isc do nich i tak krzyknac...niestety... :(

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 5. Data: 2005-05-28 21:00:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    x napisał(a):

> [...]
    > bażantów w Katowicach) i "niniejszym wypowiadam Państwu umowę o świadczenie

    Warto jest jescze napisać, od kiedy. I warto jest też mieć potwierdzenie
    przyjęcia takiego pisma.

    M.

  • 6. Data: 2005-05-28 21:13:49
    Od: alugastrin <...@...pl>

    Dnia 2005-05-28 23:00, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Warto jest jescze napisać, od kiedy. I warto jest też mieć potwierdzenie
    > przyjęcia takiego pisma.

    Z tego co pamietam to obowiazuje miesieczny okres wypowiedzenia, a
    potwierdzenie przyjecia bardzo sie przydaje, bo niepokojaco czesto mimo
    wypowiedzenia nadal przychodza faktury z francuskiej dojarki.

    --
    alugastrin || email: N/A
    "Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja

  • 7. Data: 2005-05-28 21:21:15
    Od: "Adi" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tez bym chcial moc isc do nich i tak krzyknac...niestety... :(

    Brak telepunktu, umowa na czas określony, czy brak innych operatorów?

    A.

  • 8. Data: 2005-05-28 22:10:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    alugastrin napisał(a):

    > Z tego co pamietam to obowiazuje miesieczny okres wypowiedzenia, a
    > potwierdzenie przyjecia bardzo sie przydaje, bo niepokojaco czesto mimo
    > wypowiedzenia nadal przychodza faktury z francuskiej dojarki.

    Zawsze możesz złożyć wypowiedzenie wczesniej. Fakt faktem, że czasami
    powoduje to śmieszne efekty.
    A co do potwierdzenia. Nauka polska zna przypadek, kiedy dokument
    złozony w siedzibie spółki 1 lutego został "zaksięgowany" jako złozony
    14 lutego i - ich zdaniem - od tej pory biegną wszelkie terminy. Mieli
    pecha, bo dokument był reklamacją, a odpowiedź była datowana na 5 marca...

    M.

  • 9. Data: 2005-05-28 22:59:49
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Brak telepunktu, umowa na czas określony, czy brak innych operatorów?

    ... raczej brak dostępu do osoby, która odpowiada za cały ten ich burdel. Bo
    co winna pani "Wiesia" w okienku?
    ... ale u nich i tak najlepiej załatwiać wszystko pisemnie. W podaniu
    napisać "z dniem dzisiejszym wypowiadam umowę", a oni i tak mają miesiąc na
    załatwienie sprawy.

    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2005-05-29 10:23:06
    Od: "Ms_ki" <m...@d...pl>

    Napisałem pisemko i wyślę do Katowic poleconym i za potwierdzeniem odbioru.
    Zobaczymy co będzie dalej :)