    From: "konsument" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wojna z PLAY!!!!
    Date: Mon, 14 Feb 2011 21:34:33 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Proszę o pomoc. Nie działał mi modem w Play- jedna kreska. Złożyłem dwie
    reklamacje w każdym miesiącu. Przeproszono i zaproponowano zadośćuczynienie 300
    mb. Nie zgodziłem się, wypowiedziałem umowę, zażądałem odszkodowania z tytułu
    nienależytego wykonania umowy. Taka możliwość była w umowie. Nie zgodzili się na
    "rozwiązanie umowy za porozumieniem stron" pisząc to po 3 miesiącach od mojego
    wypowiedzenia. Wypowiedzieli mi umowę, którą ja wcześnie wypowiedziałem. Na call
    center powiedzieli że nie mogę wypowiedzieć umowy jeśli nie zapłaciłem
    zaległości. W wypowiedzeniu napisali że jak zapłacę to wypowiedzenie zostanie
    cofnięte. A jak nie to naliczona dodatkowa opłata za wcześniejsze zerwanie
    umowy. Ja nastraszyłem ich art. 107 kw, i naliczyłem sobie odszkodowanie za moje
    zszarpane nerwy, ale nie mam już siły, co mogę zrobić. Jak można wypowiedzieć
    coś co jest wypowiedziane. Jak można cofnąć doręczone wypowiedzenie bez mojej
    zgody. Czy ta firma działa zgodnie z przepisami?