  • Data: 2011-02-15 20:16:47
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czyli Waszym zdaniem, skoro zobowiązałem się płacić za internet którego nie ma,
    to powinienem ciągnąć umowę do końca, a po jej rozwiązaniu, domagac się
    odszkodowania? Skoro mogę wypowiedzieć umowę i skoro zgodnie z umową mogę żądać
    odszkodowania za niewykonanie umowy, to zrobiłem coś złego? Za co mam płacić?
    Dwie reklamacje uznano, zaproponowano odszkodowanie, czyli przyznano że to ich
    wina i nic z tym dalej nie zrobiono. Tak samo jak oni mogą ale nie muszą nałożyć
    na mnie karę tak samo ja mogę domagać się odszkodowania za nienależyte wykonanie
    umowy. Skoro internet byłby potrzebny do pracy a przez nich nie mogłem pracować
    to ponosiłem straty z ich winy którą sami uznali. Jak więc Waszym zdaniem
    powinienem był postąpić. To tak jakbym kupił bilet na samolot i nim nie poleciał
    bo samolot się zepsuł.