  • Data: 2002-11-14 05:43:52
    Temat: Wniosek o odpis wyroku, ktory jeszcze nie zapadl
    Od: "Gacek" <G...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow,

    Mam dwa pytania:
    1) Jesli mam w sadzie sprawe, ktora zostala juz zamknieta (i chyba jak
    sie to okresla "jest do rozpatrzenia przez sad") i zostanie do niej
    wydany wyrok (powiedzmy 01.12) to czy w chwili obecnej moge wyslac pismo
    do sadu z prosba o wydanie odpisu wyroku (bede potrzebowal go albo do
    egzekucji albo do apelacji) ? Czy place za "informacje" pisemna jaki ten
    wyrok jest ? Ze wzgledu na to, ze nie moge byc na rozprawie chcialbym
    mozliwie najlepiej wybrnac z sytuacji.

    2) Czy wyrok ktory posiada klauzule wykonalnosci jest wazny bez wzledu
    na date sporzadzenia odpisu ?
    Np. Wyrok zapadl 01.01.1997 - ja natomiast ide z nim dzis do komornika.
    Czy moze on zadac ode mnie odpisu tegoz wyroku z klauzula wykonalnosci z
    bardziej atualna data ? Czy inne organy panstwowe moga miec takie
    "zyczenia" ?

    3) I z dwoch zrobilo sie trzy pytania: :)
    W sprawie X zapadl wyrok A. Strona zainteresowana otrzymala odpis z
    klauzula wykonalnosci. W tej samej sprawie w innym sadzie zapadl wyrok B
    (powiedzmy ze czesciowo uchylajacy wyrok A).
    Czy jesli wygodniejszy jest dla mnie wyrok A to moge pojsc do
    "pierwszego" sadu i poprosic o odpis z klauzula wykonalnosci ?
    Czy klauzula wykonalnosci moze byc na dowolnej liczbie odpisow wyroku
    czy tez tylko na jednym ?

    Z gory dziekuje za pomoc,

    --
    Pozdrawiam,