  • Data: 2003-11-04 10:31:24
    Temat: Wniosek do prokuratuty o znęcaniu sie nad rodziną!
    Od: www<q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mąż jest alkoholikiem . Wyrokiem Sądu Rodzinnego odbył leczenie w
    poradni AA ale bez rezultatu. pije dalej i stwarza dla nas
    zagrożenie ,odgraża się że nas zabije , próbuje wyrzucić nas z
    mieszkania ,wyzywa od najgorszych, wyrzekł się dzieci , uważa że są
    nie jego{ córka Magdalena ma 25 lat i studiuje na UJ , syn Wojtek 21
    lat studiuje na AGH w Krakowie }Mąż nie daje mi pieniędzy na
    utrzymanie domu i rodziny Ja pracuje w prywatnej firmie i zarabiam
    900zł. brutto Nie wiem co dalej robić. Kilka lat Temu mąż mnie pobił i
    zgłosiłam to na policji.W 1998r pchnął mnie tak że znalazłam się w
    szpitalu ze wstrząsem mózgu ,potłucznym kręgosłupem . Odgraża mi
    się że tym razem tak mi przyłoży że nie będzie co zbierać ze ściany.
    Ja nie ważę 50 kg. a on za to ponad 100 kg więc nie mam szans w
    starciu z nim. Co mam robić .Od tamtej pory nie uderzył mnie ale
    psychicznie mnie wykańcza ,bo- jak stwierdził- to nie zostawia sladów i
    nikt mu nic nie zrobi.Proszę poradzcie co mam zrobić

    -> http://usenet.pomocprawna.info