  • Data: 2003-11-16 16:51:29
    Temat: Re: Wniosek do prokuratuty o znęcaniu sie nad rodziną!
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "www" <q...@o...pl> wrote in message
    news:bo7v5r$4gb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    (ciach)
    Jeśli mogę coś poradzić, to nie zaczynaj od Prokuratury, a od Policji. Z
    badań, z którymi miałam okazję się zapoznać, wynika, że do kontaktów z
    osobami w Twojej sytuacji Policja jest lepiej przygotowana. Lepiej więc,
    żeby do Prokuratury trafiły już materiały przygotowane przez Policję.
    Oszczędzisz sobie stresu. Warto też zadzwonić na "Niebieską linię" i
    skontaktować się np. z Centrum Praw Kobiet. Sporo instytucji zajmuje się
    darmową pomocą osobom takim jak Ty.
    Pozdrawiam,
    MArta