eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWidnykacja nienależnej fakturyWidnykacja nienależnej faktury
  • Data: 2004-11-10 17:41:35
    Temat: Widnykacja nienależnej faktury
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Wypadki chodzą parami :-(


    Mam prośbę o pomoc, bo nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić.

    Sprawa wygląda w ten sposób.

    W maju 2004 chciałem kupić telefon z aktywacją w sieci plusgsm. W salonie
    firmowym plusa w Krakowie przedstawiłem jako jeden z dokumentów
    potwierdzenie o zameldowaniu. Po tym jak podpisałem umowę pracownik
    powiedział mi , że nie dostane aktywacji jeśli nie wpłacę kaucji. Na to ja
    się nie zgodziłem i poprosiłem o unieważnienie umowy. Pracownik poradził mi
    abym przyniósł zaświadczenie o pobieraniu stypendium doktoranckiego na UJ.
    Następnego dnia już na podstawie zaświadczenia o stypendium podpisano ze mną
    ( bez kaucji ) umowę.

    Po kilku tygodniach otrzymałem dwie faktury , za dwie aktywacje. Po
    telefonie do plusa powiedziano mi iż mam nie płacić tej drugiej faktury, że
    została ona wysłana przez pomyłkę. Tydzień później zadzwoniono do mnie z
    plusa i upewniano się czy mam jedną czy dwie aktywacje.
    Nie dostałem już potem żadnej faktury więc uznałem iż wszystko jest w
    porządku.

    Tydzień temu otrzymałem pismo z firmy windykacyjnej dotyczące niezapłacenia
    przeze mnie w.w. faktury. Zadzwoniłem do plusa i oni kazali mi się nie
    przejmować iż wszystkim się zajmą. We wtorek zadzwoniono do mnie z firmy
    windykacyjnej iż sprawa nadal jest w toku oraz że mam zapłacić fakturę. Tym
    razem poszedłem do salonu firmowego plusa z prośbą o otrzymanie
    potwierdzenia złożenia reklamacji, aby wstrzymać windykacje faktury na czas
    rozpatrywania reklamacji. Pracownik plusa odmówił tłumacząc się iż nie ma
    takich uprawnień. W toku burzliwej rozmowy wyszło iż złożyłem ponownie
    reklamacje tym razem w na piśmi w salonie firmowym. Pracownik wysłał faksem
    kopie tej reklamacji do firmy windykacyjnej. Przy okazji zapewniał mnie iż
    plus wysłał już pismo w sprawie wstrzymania procedury windykacyjnej do firmy
    windykacyjnej.
    Dzisiaj pracownik firmy windykacyjnej powiedział iż nie otrzymał żadnego
    pisma z plusa o wstrzymaniu , tylko ten faks ode mnie , na którym nie
    potrafi odnaleźć pieczątki plusa.


    I tu moje pytanie co mógłbym jeszcze zrobić.


    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1