eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWidnykacja nienależnej faktury › Widnykacja nienależnej faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Widnykacja nienależnej faktury
    Date: Wed, 10 Nov 2004 18:41:35 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <cmtk3d$asm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.134.172.179
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1100108717 11158 213.134.172.179 (10 Nov 2004 17:45:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Nov 2004 17:45:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:254559
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Wypadki chodzą parami :-(


    Mam prośbę o pomoc, bo nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić.

    Sprawa wygląda w ten sposób.

    W maju 2004 chciałem kupić telefon z aktywacją w sieci plusgsm. W salonie
    firmowym plusa w Krakowie przedstawiłem jako jeden z dokumentów
    potwierdzenie o zameldowaniu. Po tym jak podpisałem umowę pracownik
    powiedział mi , że nie dostane aktywacji jeśli nie wpłacę kaucji. Na to ja
    się nie zgodziłem i poprosiłem o unieważnienie umowy. Pracownik poradził mi
    abym przyniósł zaświadczenie o pobieraniu stypendium doktoranckiego na UJ.
    Następnego dnia już na podstawie zaświadczenia o stypendium podpisano ze mną
    ( bez kaucji ) umowę.

    Po kilku tygodniach otrzymałem dwie faktury , za dwie aktywacje. Po
    telefonie do plusa powiedziano mi iż mam nie płacić tej drugiej faktury, że
    została ona wysłana przez pomyłkę. Tydzień później zadzwoniono do mnie z
    plusa i upewniano się czy mam jedną czy dwie aktywacje.
    Nie dostałem już potem żadnej faktury więc uznałem iż wszystko jest w
    porządku.

    Tydzień temu otrzymałem pismo z firmy windykacyjnej dotyczące niezapłacenia
    przeze mnie w.w. faktury. Zadzwoniłem do plusa i oni kazali mi się nie
    przejmować iż wszystkim się zajmą. We wtorek zadzwoniono do mnie z firmy
    windykacyjnej iż sprawa nadal jest w toku oraz że mam zapłacić fakturę. Tym
    razem poszedłem do salonu firmowego plusa z prośbą o otrzymanie
    potwierdzenia złożenia reklamacji, aby wstrzymać windykacje faktury na czas
    rozpatrywania reklamacji. Pracownik plusa odmówił tłumacząc się iż nie ma
    takich uprawnień. W toku burzliwej rozmowy wyszło iż złożyłem ponownie
    reklamacje tym razem w na piśmi w salonie firmowym. Pracownik wysłał faksem
    kopie tej reklamacji do firmy windykacyjnej. Przy okazji zapewniał mnie iż
    plus wysłał już pismo w sprawie wstrzymania procedury windykacyjnej do firmy
    windykacyjnej.
    Dzisiaj pracownik firmy windykacyjnej powiedział iż nie otrzymał żadnego
    pisma z plusa o wstrzymaniu , tylko ten faks ode mnie , na którym nie
    potrafi odnaleźć pieczątki plusa.


    I tu moje pytanie co mógłbym jeszcze zrobić.


    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1