eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r) › Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
  • Data: 2005-01-15 17:49:19
    Temat: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie i nadzieje ze ktos sensownie mi odpowie co znaczy treść
    odpowiedzi z PZU, cytuje: " Zgodnie z Art 41par2 Kodeksu postepowania
    karnego z 1969r., wg stanu na dzień powstania szkody oraz na dzień wniosku
    PZU SA o dokonanie wglądu do akt zakład ubezpieczeń miał status strony
    (pokrzywdzonego), jezeli pokrył szkodę wyrządzona pokrzywdzonemu przez
    przestępstwo".
    Chciałbym nadmienić, że szkoda była 1992r a wgląd w akta kradzieży 1993r.