    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie na prokurature
    Date: Fri, 24 Jun 2005 14:14:49 +0200

    Hej. Wlasnie wyszedl mi ciekawy problem...

    Od jakiegos miesiaca przychodza mi co chwile poleconym jakies
    papierki, z tego co kojarze to na pierwszym bylo cos, co mi
    zasugerowalo ze jest to wezwanie na prokurature.

    Tyle, ze przychodza mi na moje nazwisko, moj adres, ale nie
    moje imie -- przypadkowo mam takie imie, ze wszyscy mi je na
    upartego skracaja do zupelnie innego, i w sumie chyba malo
    kto wie ze ja sie calkiem inaczej nazywam. I wlasnie na to
    imie przychodza te swistki.

    Rownie przypadkowo, to imie do ktorego mnie skracaja to jest
    imie mojej kuzynki. Kuzynka mieszka we wroclawiu, a w ZG akurat
    tylko ja pod takim nazwiskiem figuruje w roznych ksiazkach
    i spisach, wiec czesto gesto skierowana do niej korespondencja
    trafiala do mnie. Tak ze juz sie przyzwyczailam....

    Dlatego tez do dzisiaj bylam swiecie przekonana, ze te swistki
    tez do niej probuja przychodzic -- wiec grzecznie odmawialam
    odbioru pilnujac, zeby listonosz sobie zapisal ze pod tym
    adresem ta osoba nie mieszka i nigdy nie mieszkala.

    No i dzisiaj dzinks, dzwoni do mnie kumpela i mowi, ze nasz
    jeden wspolny przelotny znajomy, ktory okazal sie dosc solidnym
    kanciarzem i ogolnie skurwielem, gdziestam na nia jakis donos
    zlozyl i zostala na prokurature zaproszona. I wlasnie przy tej
    okazji wyszlo, ze te papierki to jednak do mnie przychodzily,
    tyle ze facet jak mowilam kumplem byl przelotnym, wiec tak jak
    wiekszosc ludzi sadzil, ze to skrocenie to jest moje imie.

    I zdaje sie, ze na mnie tez costam nalgal.

    I teraz nie wiem: czy ja powinnam nastepny ten papier jednak
    odebrac, przeleciec sie na ta prokurature i wyjasniac co oni
    w zasadzie ode mnie chca, czy zostawic to tak jak jest i sie
    nie wyglupiac z informowaniem ich ze ja to ja a nie kuzynka?

    Co z tym cholerstwem dalej robic? Facet ma talent do pakowania
    ludzi w gowno, a ja nie mam za bardzo czasu latac i tlumaczyc
    ze wielbladem jednak nie jestem...

    Kira