  • Data: 2005-01-16 10:32:48
    Temat: Wezwanie na posiedzenie sądu - pytanie
    Od: blubo23 <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakiś czas temu chwili słabości zszedłem na złą drogę ;-) Zostałem
    przyłapany. Wysokość kary za zarzut jaki mi postawiono wynosi od grzywny do
    5 lat pozbawienia wolności. Postanowiłem dobrowolnie poddać się karze
    (prokurator przystał na 1 rok w zawieszeniu na 2 lata). Myślałem że wyrok
    będzie wydany zaocznie (bez potrzeby mojegu uczestnictwa w rozprawie), ale
    dostałem wezwanie jako oskerżony na posiedzenie sądu w trybie art. 335 kpk.
    Co to oznacza ? Czy muszę się stawić osobiście (proszę o "garść" przepisów
    regulujących tę kwestię ?

    Z góry dziękuję za użyteczne informację.