  • Data: 2007-11-12 11:31:09
    Temat: Wezwanie do sądu?
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Wyszla dziwna sprawa moze zaczne od poczatku

    Moj przyjaciel jakies 3 lata temu znalazl sie w zlym miescu o zlej porze
    w klubie trafil na pijanego kryminala i dostal przyslowiowe WP*** za nic.
    Incydentem zajela sie policja i sprawa trafila do sadu.
    Od jakiegos roku ? nie wiem dokladnie znajomy buja sie po sadach.
    A dzisiaj wezwanie w roli swiadka przyszlo do mnie i mojej/naszej znajomej?
    A teraz najlepsze podczas calego incydentu nas tam nie bylo nawet nie znam
    tego agresora :)
    Ja bylem jakies 350km od miejsca wydarzenia dalej w Wawie :) (miejsce
    wydarzenia War-Maz)
    I teraz kilka pytan skad ja i moja kolezanka znalazly sie na liscie
    swiadkow?
    I czy przypadkiem Policja nie powinna sie najpierw ze mna skontaktowac?
    I czy mozna jakos ominac ta sprawe (Powod? Ja teraz rowniez przebywam w
    Warszawce (bez zameldowania) i nie zwroca mi kosztow dojazdu :/ )

    Znajomy mi mowi abym se L4 strzelil ale to jednorazowy zabieg a jak sprawa
    sie bedzie jeszcze ciagnela ?

    Zaznaczam ze nie mam pojecia co sie tam dzialo znam tylko relacje po fakcie
    poszkodowanego :)