  • Data: 2005-12-28 18:40:03
    Temat: Ważny strary dowód
    Od: Stefan Krzywica <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Ustawa wyraźnie mówi, że stare dowody osobiste zachowują ważność do końca
    2007 roku. Byłem ostatnio na poczcie i w banku, a tam panie stwierdziły, że
    nie będą honorować dowodów po dacie ich wymiany podanej w ustawie. Co mam
    zrobić w przypadku zakwestionowania? Wezwać policję i oskarżyć o złamanie
    prawa bankowego itp? Czy tu w ogóle może być mowa o kodeksie karnym. Może
    muszę wytoczyć proces cywilny pt. "oddajcie moje pieniądze/listy" :).

    Tak na poważnie to nie chcę wytaczać żadnych procesów tylko chciałbym mieć
    jakieś argumenty oprócz kartki z DzU. W ogóle mam nadzieję, że poczta i
    banki poznają ustawę oraz stanowisko MSWiA i nie będzie takich sytuacji.

    Krzywy