eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnejWażność karty gwarancyjnej
  • Data: 2008-07-31 06:07:33
    Temat: Ważność karty gwarancyjnej
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    W autoryzowanym serwisie Lenovo odmówili mi uznania gwarancji na
    notebooka, ponieważ karta gwarancyjna nie została poprawnie
    wypełniona. A dokładnie, brakuje na niej moich danych osobowych.
    Skierowałem w tej sprawie pytanie do Lenovo a oni mi odpowiedzieli:
    "Karty gwarancyjne są wystawiane naszym klientom i tylko naszym
    klientom świadczymy usługi gwarancyjne. Nie mamy innej możliwości
    zweryfikowania tego. Jeśli ktoś chce pozostać anonimowy może zawsze
    skorzystać z naprawy płatnej."
    Zawsze uważałem że karta gwarancyjna jest wystawiana na konkretny
    towar, a nie właściciela - tym bardziej że w czasie trwania gwarancji
    można przecież odsprzedać notebooka.
    Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować naprawę gwarancyjną, czy raczej
    zapomnieć o tym i naprawiać we własnym zakresie?

    Pozdrawiam
    GS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1