  • 11. Data: 2004-01-29 21:24:56
    Temat: Re: Wapark , mandaty i TK.
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X>

    Artur Golanski wrote:
    >>Tam, to sie wiele nie doczytasz...
    > To tylko twoje prywatne zdanie.

    No cóż, jeśli posiadasz umiejętność czytania między wierszami...

    > W złotówkach żadna i niech tak pozostanie. Wydawało mi się, że
    > posiadasz dostateczną wiedzę nt. prawa, by takich pytań nie stawiać.

    Widocznie jest niedostateczna... Więc może mnie oświecisz?

    KG

  • 12. Data: 2004-01-30 12:00:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, kam wrote:
    [...]
    >+ A jaka jest różnica między grzywną wymierzoną przez sąd o orzeczoną
    >+ mandatem?

    Napisz powoli i wyraznie: mamy uznać że twoim zdaniem NIE MA
    różnicy - czy co innego chciałes napisac, tylko doczytac nie
    umiem ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-01-30 16:16:28
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Napisz powoli i wyraznie: mamy uznać że twoim zdaniem NIE MA
    > różnicy - czy co innego chciałes napisac, tylko doczytac nie
    > umiem ?

    Co do istoty nie ma. postępowanie przed sądem grodzkim (o wykroczenie) i
    postępowanie mandatowe to tylko odmienne formy dochodzenia do tego samego.

    KG