  • Data: 2003-01-17 13:25:38
    Temat: Wada materiałowa szyby samochodowej
    Od: "Borygo" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pewnego styczniowego dnia zauważyłem na szybie mojego samochodu rysę
    (pęknięcie), które powstało samoczynnie (czyli nikt się do tego nie
    przyczynił). Jako, że mam ubezpieczenie AC zgłosiłem sprawę do PZU.
    Wcześniej dowiedziałem się, że koszt wymiany przedniej szyby to ok 800PLN
    (szyba, uszczelki, zestaw klejowy, robocizna). PZU stwierdziło, że jest to
    wada materiałowa za którą oni nie odpowiadają (AC tego nie obejmuje).
    Poradzili mi abym zgłosił się do producenta i reklamował to jako wadę ukrytą
    materiału. Jako że samochód ma 3 lata a gwarancja skończyła się 2 lata temu,
    zastanawiam się czy jest w ogóle szansa na to aby producent wymienił szybę
    na swój koszt. Dodam, że auto było serwisowane regularnie w ASO.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Bobryk