  • Data: 2003-01-17 13:40:12
    Temat: Re: Wada materiałowa szyby samochodowej
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >(...) Jako że samochód ma 3 lata a gwarancja skończyła się 2 lata temu,
    > zastanawiam się czy jest w ogóle szansa na to aby producent wymienił szybę
    > na swój koszt. Dodam, że auto było serwisowane regularnie w ASO.

    Niedawno zepsuł mi się nawiew ciepłego powietrza w Renault Megane. Mój
    samochód miał wtedy 3,5 roku. Koszt miał wynieść około 3,5 tys zł.
    Jako, że można było z tym jeździć, a kwota była przerażająca (zepsuło się
    tylko plastikowe kółko zębate) zamierzałem zrezygnować. Okazało się jednak,
    że producent przeznaczył pewną sumę pieniędzy na ewentualne naprawy po
    okresie gwarancji. Zapłaciłem 400 zł tylko za robociznę i napełnienie
    klimatyzacji.
    Może i w twoim przypadku tak będzie. Zawsze warto spróbować. Robią to, żeby
    klient jeszcze do nich wrócił.

    SOTB