  • 31. Data: 2005-11-18 01:48:58
    Temat: Re: WYPADEK koło Łańcuta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zel" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    news:Ddaff.350$082.34@trndny09...

    > Takie rzeczy widac sa niepojete w panstwie prawa, gdzie byle kutas
    moze
    > byc prezesem SN.

    A, to kolega! No to w takim razie nawet się nie będę odnosił do części
    merytorycznej. Przyczyny wykoncypuj sobie sam na podstawie
    wcześniejszych postów oraz konstytucji USA :-)

  • 32. Data: 2005-11-18 01:53:16
    Od: zel <c...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Łukasz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No ale upoważnienie policjantów do zepchnięcia z drogi szarżującego
    > samochodu by się moim zdaniem bardzo przydało. W kraju wolności jakim
    > jest USA w niektórych stanach jest dopuszczalne i jakoś nikt nie
    > protestuje.

    Podaj konkretnie gdzie, debilu. Przeciwnie, zepchniecie jest na liscie
    zabronionych czynow po kazda jurysdykcja. Domysl sie dlaczego.

    http://www.google.com/search?hl=en&q=vehicular+pursu
    it+rules&btnG=Google+Search

  • 33. Data: 2005-11-18 01:53:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości

    Prostuję! Wnosząc z pozostałych Twoich postów nie zrozumiesz, nawet
    jakby Ci to łopatą do głowy załadowali. Do tego trzeba posiadać coś
    więcej, niż umiejętność uderzana palcami w klawiaturę. Jeśli już nawet
    nie rozum, to przynajmniej intuicję, zwaną przez niektórych
    instynktem - choćby zwierzęcym. :-)

  • 34. Data: 2005-11-18 01:55:51
    Od: zel <c...@h...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "ZDENEK" <ale ja@ja.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie widzisz rozwiązanie? Zatrzymywanie do kontroli fakultatywne?? ;))

    takie:
    http://www.google.com/search?hl=en&q=vehicular+pursu
    it+rules&btnG=Google+Search

    > W jakim kraju policja nie goni?

    W USA, na poczatek

    > I co ma to wspólnego z Magdalenką?

    Dedbilizm i brawura, bo jak sie jest w mundurku to juz wszystko mozna. A
    od czasu do czasu mozna sobie nabic duzego guza. I dobrze.

  • 35. Data: 2005-11-18 01:56:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    liscie
    > zabronionych czynow po kazda jurysdykcja. Domysl sie dlaczego.

    Jakże uciążliwe dla Ciebie musi być dyskutowanie z debilem. Nie możesz
    mnie do KF wsadzić. Ja, w przeciwieństwie do Ciebie nie mam potrzeby
    zmieniać nick'a czy innych parametrów i ludziom, którzy nie chcą ze
    mną dyskutować - co jak najbardziej mogę zrozumieć, bo obowiązku nie
    ma - z KF-u nie wyłażę. Tak więc niestety woje kolejne wcielenie wraca
    na właściwe sobie miejsce.

  • 36. Data: 2005-11-18 02:06:23
    Od: zel <c...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "zel" <c...@h...com> napisał w wiadomości

    > samobojstwo

    > Pisząc o "watażkach z Magdalenki" zapominasz, że byli to "żołnierze",
    > którzy wypełniali rozkazy.

    Typowe policyjne wymowki. A jak im kaza skoczyc z urwiska, to tez rozkaz
    wykonaja? :-P

    > Gdyby każdy w instytucji tego typu, co
    > Policja, Wojsko itp. zaczął kwestionować decyzje i rozkazy
    > przełożonych, a zadania wykonywać po swojemu, to raczej nic dobrego by
    > z tego nie wynikło w ogólnym rozrachunku.

    Raczej odwrotnie. A na poczatek to nie powinni przyjmowac genetycznych
    kryminalistow.

    > Obowiązkiem żołnierza jest walczyć, a jak przyjdzie to zginąć, bo sam
    > dobrowolnie przyjął na siebie ten zaszczytny obowiązek.

    Ale nie skakac z urwiska kiedy pijany trep kaze. nie ma roznicy pomiedzy
    pijanym trepem a debilami z Magdalenki.

    > Obowiązkiem
    > Ojczyzny jest dać mu do ręki oręż i zapewnić mądre kierowanie, by nie
    > ginął bez istotnej potrzeby. W wypadku Magdalenki to raczej Ojczyzna
    > się niedostatecznie wywiązała ze swojej części obowiązków, a nie
    > "żołnierze", których nazywasz "watażkami".

    I oczywiscie ukrywaz fakt ze pojechali do ... swojego pracownika, bo
    jeden z ich byl TW.

    No i byloi w takicm pospiechu, ze nie mogli poczekac az poszukiwani
    wyjda po gazete. Musialo byc Wejscie Smoka. No i bylo.

    > Sprawa Magdalenki była po wielokroć wałkowana w swoim czasie zarówno
    > na tym forum (od strony prawnej) jak i na forum pl.misc.militaria (od
    > strony taktyki przeprowadzonych działań). Ich ocena nie jest
    > jednoznaczna,

    Jest, jest. Debile, ktorzy zasluzyli na naturalna selekcje. Powinni sami
    sie wzajemnie wystrzelac. Bedzie mniej przestepcow. :-P

    > tym nie mniej jeśli już ktoś w ogóle ponosi
    > odpowiedzialność za ten bardzo przykry incydent,

    Incydent?

    > to na pewno nie Ci,
    > którzy tam poświęcili swoje zdrowie i życie.

    Coz za poswicenie. Podpalic dom z ludzmi.

    > Tak więc czasem warto pomyśleć, zanim się coś na forum publicznym w
    > tak delikatnej, jak śmierć kogoś sprawie coś napisze.

    Zal to moze byc uczciwych ludzi, a nie kryminalistow podapalczy. W
    dodatku debili, ktorzy mysleli ze wszyscy beda sie ich bac bo krzykna
    "policja!".

    > Zwłaszcza, jak
    > się ma cokolwiek nikłe pojęcie o okolicznościach zdarzenia, a z Twoich
    > wypowiedzi wnoszę, że niestety akurat zupełnie nie orientujesz się w
    > tym, o co tak naprawdę chodziło w Magdalence i co było przyczyną
    > takich, a nie innych skutków.

    Typowy rutynowy debilizm milicjantow byl przyczyna.

    > Poszukaj tamtych wątków, a myślę, ze bez
    > względu na różnorodność opinii w tej sprawie zdołasz sobie wyrobić
    > jakiś własny punkt widzenia.

    Kiedy ma sie zawodowego bandyte jako TW, to wypada najpierw zrobic
    rozpoznanie kiedy sie do niego idzie, a nie biec jak harcerze do ogniska.

  • 37. Data: 2005-11-18 02:09:37
    Od: zel <c...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "zel" <c...@h...com> napisał w wiadomości

    > moze

    > A, to kolega! No to w takim razie nawet się nie będę odnosił do części
    > merytorycznej.

    Lepiej nie, bo twoje teorie panstwa prawa juz znamy.

    >Przyczyny wykoncypuj sobie sam na podstawie
    > wcześniejszych postów oraz konstytucji USA :-)

    Kryminalista nie moze zostac prezesem SN w USA. W panstwie prawa nie
    tylko moze, ale rowniez moze mataczyc w sprawie skorumpowanego sedziego
    Czajki.

  • 38. Data: 2005-11-18 02:13:07
    Od: zel <c...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    it+rules&btnG=Goog
    > le+S

    > Jakże uciążliwe dla Ciebie musi być dyskutowanie z debilem. Nie możesz

    W przeciwienstwie do pana Dupko, nawet nie wiem, gdzie guzik KF jest.
    Nie chce, nie czytam. Chce, odpowiadam. Tylko tyle.

    I oczywiscie wydalo sie ze piszesz o czyms o czym nie masz pojecia. Aled
    kiedyt ci sie wytknie to KFams straszysz. Masz milicyjny honor.

    :-P

  • 39. Data: 2005-11-18 06:45:21
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
> [...]
    >zmieniać nick'a czy innych parametrów i ludziom, którzy nie chcą ze
    >mną dyskutować - co jak najbardziej mogę zrozumieć, bo obowiązku nie
    To jest typowy wybieg Arcybłazna - ciągła zmiana nicków. :-)
    Miałbym tylko małą prośbę - nie nazywaj go debilem, bo debil ma IQ od 50
    do 67, a on tyle nie ma, czyli go chwalisz. :-)

  • 40. Data: 2005-11-18 10:41:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w

    > Wiesz, u nas też jest sporo miejsc, gdzie by to można spokojnie zrobić
    > w sposób bezpieczny. Idąc opisanym przez Ciebie tokiem rozumowania, to
    > w ogóle Policja nie powinna nic robić, bo w sumie każde jej działanie
    > może doprowadzić do jakiegoś tam hipotetycznego nieszczęścia. Nawet
    > sam fakt, ze patrol w umundurowaniu stoi przy drodze może spowodować
    > wypadek, jak kierowca który go dojrzy zacznie nerwowo pasy
    > bezpieczeństwa zapinać, zamiast się zajmować prowadzeniem pojazdu.

    w tsanach samochody sa spychane na autostradach, po za jest za duzym
    ryzykiem