  • 1. Data: 2003-01-13 09:37:16
    Temat: WKU i dezerterzy???
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Witam!!!
    Ostatnio zastanawiałem się jak można uniknąć wojska i odkryłem taką rzecz.
    Szkoły państwowe wysyłają informację do WKU o skreśleniu z listy studentów.
    Szkoły prywatne (niewszystkie) mają procedurę następującą nie wysyłają
    zawiadomienia tylko w momencie kiedy delikwent chce odebrać dokumenty ze
    szkoły dostaje obiegówkę m.in. do WKU ale sam się z tym buja do WKU.
    Mało tego nie zawsze płacimy za semestr tylko miesięcznie.(i przyjmują też w
    lutym)
    Więc co można zrobić aby ukryć się przed wojem płacisz powiedzmy 500,00
    wpisowe jeden miesiąc powiedzmy 350,00 = 850,00 i spokuj z wojem.
    Więc pytam czy jak np. w wieku 30 lat delikwent pojedzie z obiegówką do WKU
    a na niej widnieje że został skreślony z listy powiedzmy w wieku 20 lat to
    czy mogą być jakieś sankcje karne z tym związane za np. ukrywanie się przed
    WKU zatajenie lub coś podobnego.
    Jestem osobiście zwolniony z obowiązku służby(czołówka roweru z samochodem)
    ale mam znajomych którzy różne cyrki wyprawiają i ponoszą przy tym często
    duże koszty.
    k...@w...pl