  • 1. Data: 2003-01-13 08:16:10
    Temat: Doradztwo Prawne
    Od: "Krzysztof Koziarski" <k...@w...pl>

    Nie stać Ciebie na radcę prawnego lub adwokata, a masz kłopoty z
    ZUs-em, Urzędem Skarbowym lub innymi instytucjami.
    Nam możesz zaufać!!! Doświadczeni prawnicy pomogą w każdej sytuacji z
    zakresu prawa cywilnego, pracy, administracyjnego, gospodarczego,
    bankowego!!! Niedrogo i profesjonalnie!!!
    Redagowanie wszelkiego rodzaju pism, pozwów i odwołań!!!
    Pomoc prawna, doradztwo bankowe, sądowe odzyskiwanie wierzytelności!!!

    Kontakt: d...@w...pl
    Tel:
    0609-233-807
    0606-316-240

  • 2. Data: 2003-01-13 08:58:33
    Temat: Re: Doradztwo Prawne
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-13 10:29:12
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia 13 Jan 2003 09:58:33 +0100, s...@d...pl (Marcin
    Surowiec) napisał(a):

    >Jak mogę odzyskać te 200.000 zł? Ile to będzie kosztować?
    >
    >Czy mogę liczyć na Pana pomoc?

    Marcin Marcian :))))))
    Moze podeslac profesjonalnych ukrainców.....
    Widze,ze z listy zrobilo sie biuro ogloszeń....
    Pozdrawiam
    Romek

  • 4. Data: 2003-01-13 11:27:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)