  • 1. Data: 2003-01-13 07:56:42
    Temat: Ustawa, pod jakim adresem...?
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    znajde przepisy z lipca 2002. Dzieki Andrzej

  • 2. Data: 2003-01-13 18:34:56
    Temat: Re: Ustawa, pod jakim adresem...?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jendrek <a...@h...krakow.pl> wrote:
    > znajde przepisy z lipca 2002. Dzieki Andrzej

    A może byś chociaż napisał jaka to ustawa?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-14 06:07:35
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Dotyczy nowych przepisow odnosnie gwarancji, rekojmii i praw
    konsumenta.Andrzej

  • 4. Data: 2003-01-14 18:59:38
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jendrek <a...@h...krakow.pl> wrote:
    > Dotyczy nowych przepisow odnosnie gwarancji, rekojmii i praw
    > konsumenta.Andrzej

    to szukaj na stronach federacji konsumentów