    From: "Robert Kucharek" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WKU - Problem
    Date: Thu, 6 Jan 2005 19:25:56 +0100
    Sender: g...@v...pl@235-pra-3.acn.waw.pl

    Drodzy Grupowicze,

    Mam do Was serdeczna prosbe. Otoz dzis zawital do mnie listonosz i przyniosl
    mi kwitek z WKU. Nie odebralem go. W telegraficznym skrocie moja sytuacja
    wyglada tak: mam 23 lata, studiowalem 3 lata i mialem generalnie ze strony
    WP spokoj. W ubiegle wakacje przerwalem studia i wyjechalem za granice.
    Poniewaz wyjazd sie przeciagnal zostalem skreslony z listy studentow o czym
    moja ex-uczelnia niezwlocznie powiadomila WKU. Wrocilem tydzien temu i
    zalatwilem sobie przyjecie na studia. Obecnie (od tygodnia) jestem studentem
    1 roku. Jak powinienem sie teraz zachowac zeby nie isc do wojska? Widac
    uczelnia nie wyslala jeszcze zawiadomienia, ze studiuje. Czy dobrze
    zrobilem, ze nie odebralem listu? Jak teraz powinienem postapic? Dostarczyc
    osobiscie zaswiadczenie z dziekanatu do 'mojego' WKU ? Czy nie jest za
    pozno?

    Bardzo slicznie prosze o wszystkie sugestie. Przegrzebalem archiwum jednak
    poziom mojego zdenerwowania jest tak wysoki, ze nic sensownego nie udalo mi
    sie wylowic.

    Pozdrawiam!

    Robert