  • 1. Data: 2004-09-14 16:40:49
    Temat: WAZNE! odlaczyli mi prad ....
    Od: "m&m" <m...@v...pl>

    wiatam
    dziaj siedze sobie w domu, ucze sie do jutrzejszego egzaminu i nagle trzask nie
    mam pradu. ok dobra mysle sobie zaraz bedzie, juz mija dobre 30 min, wychodze
    na klatke sprawdzic bezpieczniki i ku mojemu zaskoczeniu znalalem tam pląbe. ok
    dzownie do babki bo nie wiem o co chodzi, wszystkie rachunki mam zaplacone
    nawet ten za wrzesnien. jak mnie poinfomowala zalegam z jedna faktura na kwote
    60 zl z maja. czy mogli mi odlaczyc prad nie informujac wczesniej listownie,
    nie bylo mnie caly lipiec w domu a babka z ktora rozmawialem powiedziala ze
    bylo wysylane w lipcu.
    czy sa oni zobowiazani to tego aby wyslac informacjie o zadluzeniu listem
    poleconym?
    po tym wyslalem kolege zeby zaplacil mi rachunek (ja nie mialem czasu) i
    musialem zaplacic oprocz 60 zl za maj rowniez 80 zl za podlaczenie (o czy
    zostalem poinformowany jak dzwonilem).
    czy jest jakakolwiek szansza zeby owa kwote (80zl) mi jakos umozyli (biedni
    studenci jednak 80 zl to duzo), czy moge pisac odwolanie reklamacje z prosba o
    zwrocenie (w salldzie) owych 80 zl.

    drugie bardzo wazne pytanie: na bezpieczniku jest pląba czy moge ja zerwac
    (rachunek juz aplacilem i maja jutro rano przyjsc odblokowac), czy jak ja zerwe
    groza mi jakies konsekwencjie.

    a w czasie iedy mi wylaczyli prad bylem w domu nikt nie dzwonil nie pukal!

    ps.
    rzepraszam za haotyczny tekst ale nie jestem u siebie z racji czego nie mam za
    duzo czasu
    a wazne to z racji tego iz w nocy mam sie uczyc a nie chce sie uczyc przy
    swiecach, pozatym mam jedzonko w lodowce z domu!!

    dzikuje z gory za odpowiedzi i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-15 14:28:54
    Temat: Re: WAZNE! odlaczyli mi prad ....
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "m&m" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > rzepraszam za haotyczny tekst ale nie jestem u siebie z racji czego nie
    mam za
    > duzo czasu

    Haotycznie odpisuję, że mam pląbę na kompie;))

    Leszek

  • 3. Data: 2004-09-15 19:43:28
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    > Haotycznie odpisuję, że mam pląbę na kompie;))

    plombę ... he dyslektyk ze mnie, a nie mialem czasu sprawdzic jakims
    programem.
    a prad juz mi wlaczyli....
    pzd M

  • 4. Data: 2004-09-16 16:31:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > plombę ... he dyslektyk ze mnie, a nie mialem czasu sprawdzic jakims
    > programem.
    > a prad juz mi wlaczyli....

    Nie wysyłaj więcej lipnych apeli o krew, bo Cię na dobre od swiata odetną.

    Pzdr
    Leszek