  • 1. Data: 2004-01-19 12:26:10
    Temat: W sprawie kredytu po zmarlym ojcu - final
    Od: "Krzysztof \"Kris\" Kalus" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    W listopadzie pisalem na grupe o sprawie, jaka mnie spotkala - mianowicie,
    pismo z banku o splacie kredytu p ozmarlym ojcu, z ktorym nie mialem od
    kilkunastu lat kontaktu. Dzisiaj sprawa miala final, telefonicznie zostalem
    poiunformowany, ze bank umorzyl kredyt zarowno mnie, jak i siostrze, a pismo
    w tej sprawie nadejdzie w ciagu kilku dni.
    Tak wiec skonczylo sie bardzo dobrze :) dziekuje wszystkim, ktorzy wowczas
    wyrazili swoje opinie, udzielili rad.

    Pozdrawiam
    Kris