  • 1. Data: 2004-01-19 11:24:22
    Temat: przesylka towaru a zrealizowanie zamowienia dostawca ->poczta -> odbiorca
    Od: adhan <a...@r...w.sygnaturze.net>

    Witam
    Mam pytanie nastepujace, ale wczesniej dla ulatwienia naszkicuje sytuacje:
    zamawiam pakiet oprogramowania o wartosci ~ 5.000, place za niego
    przelewem z gory (firma ma dobra opinie), produkt zostaje mi wyslany
    paczka priorytetowa (dlaczego nie jakims kurierem??) i po drodze sie
    gdzies zawierusza (jak dotychczas), w kazdym badz razie czas trwania
    przesylki priorytetowej, znacznie przekracza deklarowany okres (dystans
    100km). W zwiazku z tym pytanie brzmi:
    - kiedy sie konczy odpowiedzialnosc dostawcy za towar
    - jaka jest odpowiedzialnosc Poczty Polskiej
    - w jakim momencie zamowienie uwaza sie za zrealizowane przez dostawce
    - ewentualnie jak powinno wygladac postepowanie reklamacyjne w takim wypadku

    pozdrawiam
    adhan

    ps. wiem ze to moze troche NTG, ale nie udalo mi sie uzyskac zadnej
    podpowiedzi na grupie konsumenckiej
    --
    )) kreatyw.net::reklama::poligrafia::internet ((