  • 1. Data: 2004-01-19 09:12:29
    Temat: Wyprowadzka
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Od kilku miesięcy wynajmuję dom, właściciele wyjechali za granicę. Mam umowę
    najmu. Z pewnych względów chcę się wyprowadzić, właściciele się zgadzają, ale
    nie maja możliwości przyjazdu i odebrania domu, kluczy. Prośba o radę:
    Jak sie prawnie wyprowadzić bez obecności właścicieli, aby ktoś kiedyś nie
    zarzucił mi, że coś z domu zginęło.
    Klucze na życzenie właścicieli oddam wskazanej przez nich osobie. Radzono mi
    aby dokonać wyprowadzki w obecności świadków.

  • 2. Data: 2004-01-19 16:28:15
    Temat: Re: Wyprowadzka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Skoro właściciele wyznaczyli osobę upoważnioną do odebrania kluczy, to ja
    bym tę osobę potraktował jako pełnomocnika w tej sprawie i spisał protokół
    zdawczo odbiorczy z jej udziałem. Spisać stan liczników. Jeśli masz pod
    ręką aparat cyfrowy, to zrobić fotki pokoi i wydrukować w tym protokole -
    podpisy na każdej stronie i po sprawie. Może to nie jest jakoś bardzo
    naukowo, ale wydaje mi się, w tej sytuacji najracjonalniej.